01/429 22 37

pon/tor/pet 9h-16h, sreda/čet 9h-17h

Vaša košarica 0
0,00 €

Pogosto zastavljena vprašanja

Zadnja modifikacija je bila opravljena 06.02.2022.

  • Kateri način pošiljanja je na voljo?

    Dostavo v Sloveniji za našo trgovino izvaja Pošta Slovenije ter dostavna služba GLS.

  • Ali je možen osebno prevzem, kje in kdaj?

    Možen je osebni prevzem v naši trgovini na naslovu Cesta v Mestni log 55, Ljubljana od pon. - pet. od 09-16 ure ter soboto od 9-13 ure. Izdelek, ki je na zalogi v trgovini dobite takoj in plačate na blagajni. Izdelek, ki ni na zalogi v trgovini pa je potrebno počakat 1 -2 dni da ga dobimo iz skladišča dobavitelja. V tem primeru vas obvestimo na e-mail ali telefon, ko je izdelek pripravljen za prevzem.  

  • Ali v trgovini lahko plačam s kartico in dobim račun na podjetje?

    Lahko plačate z gotovino, debetno ter kreditno kartico in prejmete račun na pravno osebo. Možno je tudi plačilo po predračunu ter prevzem v trgovini. Od kartic sprejemamo vse razen Diners ter American express.  

  • Koliko časa bo trajalo, da dobim svoj paket?

    Dostava na naslov kupca je običajno naslednji delovni dan. Zaradi povečane obremenitve dostavne službe se ta rok lahko podaljša na 2 - 3 delovne dni.  

  • Kako sledim svojemu naročilu?

    O odpremi vaše pošiljke vas obvestimo na e-mail, ko dostavne službe prevzamejo paket. Če ste ob naročilu vpisali mobilno telefonkso številko boste od dostavne slušbe prejeli informacijo, da je vaš paket na poti in ob tem dobite tudi številko paketa. Na uradni strani Pošte Slovenije - sledenje oz. GLS - sledenje pošiljki vpišete številko vaše pošiljke in sledite svojemu naročilu.

  • Kako oddam naročilo?

    Način je opisan na povezavi Postopek nakupa.  Lahko pa sporočite kaj želite kupit na e-mail [email protected] ali nas pokličete na telefon 01 429 22 37. Ob tem je potrebno navesti oznako izdelka, količino ter vaš naslov, mobilno telefonsko številko za potrebe dostave ter želeni način plačila (po povzetju, predračun..). Po prejemu te informacije vam posredujemo vaše naročilo v pregled in po prejemu potrditve vam naročene izdelke pošljemo.

  • Na koga naj se obrnem, če imam kakršna koli vprašanja?

    Vaša vprašanja posredujte na e-mail [email protected] ali nas pokličite na telefon 01 429 22 37 in bomo z veseljen odgovorili.

  • Ali je nujna registracija oz. ustvarjanje računa za oddajo naročila?

    Ne, ni nujno. Lahko nakupujete kot gost brez prijave.
    Ustvarjanje računa je zaželeno, če želite imeti vpogled v zgodovino vaših nakupov ter za hitrejšo izvedbo nakupa saj je podatek za izdajo računa ter naslov za dostavo v tem primeru že vpisan.

  • Kako uveljavljam garancijo na kupljen izdelek?

    Za uveljavljanje garancije je potrebno predložit račun iz katerega je razvidno kdaj je kupljen izdelek ter izdelek dostaviti na naslov servisa navedeno na garancijskem listu. 
    Za pomoč pri tem postopku se vedno lahko obrnete na našo trgovino Biro.si d.o.o. in vam bomo pomagali z nasvetom kako dostaviti v servis brez plačila stroškov pošiljanja.

    Za izdelke FENIX uveljavljanje garancije poteka kot je opisano na povezavi https://biro.si/fenix-garancija
    V kolikor niste v priložnosti reklamacijo podati s prihodom v našo trgovino (kje nas najdete) lahko reklamacijo sporočite na e-mail [email protected].